4. lokakuuta 2012

Syksy + Venetian Affair = BILEET


Uuuuh, mikä ihana beibsi tuossa kuvaston sivulla onkaan - samoista meikeistä huolimatta, minä en onnistunut loihtimaan lookistani ihan samanmoista ;) No ehkä hieman hillitympi riittääkin minulle! Eli testissä viime jaksolla olivat uudet Venetian Affair huulipunat sekä luomivärit. Nam! Nämäkin kuuluvat muuten laadukkaaseen Giordani Gold-linjastoon, joten valintana nämä ovat varmat - GG ei petä koskaan :)

Kyseessä on minun makuuni todellakin bileluomivärit. Näitä ei sipaista luomeen tavallisena arki-aamuna ennen töihinlähtöä. Mutta kun iltariennoista on kyse, niin näitä on ihana levittää luomelle kimmeltämään! Lopputulos on puolipeittävä. Eivätkö jo sävyjen nimet ole somat: Renaissance Romance (ruskea) ja Starry Nights (lila), joka oli enemmän minun mieleeni. Mukana tuli kätevät pikku siveltimet, joita ei koskaan ole liikaa. Näitä kokeillessani huomasin olevani todella kaavoihin kangistunut luomivärin käyttäjä :D Olen niin tottunut laittamaan luomen sisänurkkaan vaaleaa sävyä ja ulkonurkkaan tummaa, että oli suorastaan outoa laittaa näitä marmoriluomivärejä koko luomelle, mutta jotenkin se tällaisen special-värin kanssa tuntui kuitenkin ainoalta oikealta vaihtoehdolta. Olisipa minulla ympärivuorokautisessa käytössä oma henkilökohtainen meikkiope :

Huulipunat ovat i-ha-nat! Kun ensimmäistä kertaa korkkasin ruskean (Midnight Mystique) huulipunan, säikähdin vähäsen - jaiks, ei NÄIN ruskeaa voi käyttää!


Mutta kun testasin sitä huuliini, niin ojojojoj, se on täydellinen! Sävy on pehmeä ja lämmin, ei sellainen hyökkäävän RUSKEA. Tätä tykkään käyttää vaikka joka päivä!



Forbidden Kiss on myös kauniin naisellinen sävy!


Nämä muodostavat yhdessä kivan kokonaisuuden ja ovat vähän tavallisuudesta poikkeavat valinnat. Ihana lahjaidea myös jollekin upealle leidille <3 Suosittelen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti