7. lokakuuta 2012

The only thing between you and your goal...

...IS THAT BULLSHIT STORY you keep telling yourself.

Joskus on hyvä sulkea korvansa siltä sisäiseltä ääneltä, joka yrittää lannistaa tai olla järkevä realisti, siltä joka masentaa ja joka lakkaamatta haluaisi muistuttaa olemassaolostaan.

Miksi sitä ei voisi vain heittäytyä elämän kyytiin ja katsoa miten käy! Miksi emme herättelisi sisältämme sitä, mikä siellä vielä uinuu?

Meidän pitäisi enemmän opetella sellaista asennetta, että minä voin yrittää, onnistuisinko - jos en onnistu, niin ketä se haittaa? Jos kaadutaan, niin kaadutan komiasti ja noustaan sitten taas pystyyn. Minä voin kokeilla rajojani - jos ne tulevat vastaan, voin peruuttaa pari askelta.

Minä päätin kokeilla. Ajattelin, että ei tässä ole mitään menetettävää. Onnistuminen tarjoaisi minulle ihania palkintoja, monenlaisia etuja ja ennen kaikkea mahtavia kokemuksia - jos en onnistu, jatkan siitä mihin viimeksi jäin yrittääkseni joskus uudelleen, mikäli siltä vielä tuntuu.

Ja niin minä rekrytoin, myin, ideoin, vähän riskeerasinkin ja HOPLAA - nyt minulla todellakin ON OMA TIIMI, ja minä olen heidän oma pikku tiiminvetäjänsä! :)


 Palataanpa hetkeksi vielä ihan alkuun :) Aikaan, jolloin en vielä edes haaveillut eteneväni Oriflame-uralla. Teija-emoni lupasi, että jos saan oman tiimin kasaan, hän palkitsisi minut pinkillä Oriflame-takilla <3 Hän saisi sen itse kampanjapalkinnoksi, mutta voisi luopua siitä, koska tiesi pinkin olevan minun intohimoni ;) Minä lähdin kohti tavoitetta pinkin takin kuva silmissäni - ja onnistuin. Ei se ollut edes kovin vaiketa! Toki tiedän, että pikkuriikkinen tiimini on hyvin hutera vielä ja voin tippua takaisin maan pinnalle heti parin jakson kuluttua, mutta sitä ennen ehdin myös lunastaa aluejohtajamme tarjoaman juhlaillan. Ja onhan minulla tässä aikaa yrittää rekrytoida uusia edustajia tiimiini! :)

Teijalla oli loistava idea, miten saisi minut innostumaan. Hänestä voi jokainen tiimivetäjä ottaa mallia: mikä innostaisi sinun tiimiläisiäsi, edes yhtä heistä? Teija on tarjonnut kaiken mahdollisen tukensa, jotta nouseminen olisi mahdollista, mutta ne lopulliset askeleet on jokaisen astuttava ihan itse. Minä uskalsin harpata, jes!



5 kommenttia:

  1. Heippa! Osallistuin 22. syyskuuta Wetterin naistenpäivillä Oriflamin arvontaan. Sunnuntaina soitettiin, että olin voittanut ja voitto lähetettäisiin minulle postitse. Sitä ei ole kuitenkaan kuulunut. Jos tiedät asiasta jotain, ottaisitko yhteyttä? Sähköpostiosoite: hipsujataru@luukku.com

    VastaaPoista
  2. Hei! En ollut huomannutkaan tätä kommenttia aiemmin, mutta palkintosi on nyt vihdoinkin matkalla :)

    VastaaPoista
  3. Moi,osaatko sanoa onko oriflame precious moments täysin sama tuoksu kuin precious moments red dream,mutta vain erilaisessa pullossa?Asia on vaivannut minua jo kauan:)

    VastaaPoista
  4. Hei! Anteeksi että vastaus viipyi näin kauan, mutta kyllä vain, sama tuoksu on kyseessä! Pinkki vaan ilman hileitä :)

    VastaaPoista
  5. Kieltämättä olen odottanut vastaustasi,mutta kiitos tiedosta:)Mielestäni se asia jää hyvin epäselväksi Oriflamen sivuilla.Kaunis versio toki:)

    VastaaPoista