10. syyskuuta 2013

Sweet like Sunday

Minä vietin koko viikonlopun yksin kotona! Mitä ihmettä! Jokainen äiti-ihminen tietää, ettei sellaista usein tapahdu. Perjantai-iltana talo täyttyi ystävistä, lauantaina kiertelin kauniissa säässä myyjäisiä ja kävin jopa puolukassa (First time ever!!!), vietin leffailtaa ihan ittekseni ja sunnuntai-aamuna annoin itselleni hemmotteluhoitoa kuten kunnon Oriflame-tytön kuuluukin! Kaikki alkoi tietenkin ihanista vuohenjuusto-rucolaleivistä, joita tein aamiaiseksi - nam! Mutta ei niistä nyt sen enempää! :)


Swedish spa-tuotteilla saa kyllä tehtyä niin täydellisen kasvohoidon. Kuorinta + naamio = ihan ehdoton kombo. Mä niiiin tykkään siitä fiiliksestä kun levittää suloisen tuoksuista kuorintaa kasvoilleen. <3 Syväpuhdistava naamio on tehokas. Kyllä saa kaikki epäpuhtaudet ja kuona-aineet kyytiä. Lopputulos on aina yhtä mieluinen. Iho tuntuu niin pehmeältä ja kasvot näyttävät kirkkaammilta.

Kosteutukseen kokeilin tällä kertaa uutta Ecollagen-voidetta. Okei, olen vähän alaikäinen kyseisen sarjan vakkari-käyttäjäksi, mutta testata toki saa! On niitä ryppyjä ehtinyt rapsahtaa jo minunkin kasvoilleni. Ja siis Wou, mikä täyteläisyys! Pian pääsette testaamaan! :) En ole kyseiseen tuotesarjaan aiemmin juurikaan kiinnittänyt huomiota, ei se vain ole tuntunut minun jutultani. Itse olen niin turhamainen, että kiinnitän liikaa huomiota myös tuotteen ulkonäköön, eikä Ecollagen vain ole onnistunut aiemmin houkuttelemaan minua käyttäjäkseen. Nyt tuli testattua ja tuntui hyvältä!


Swedish Spa-teema jatkuu nyt kun Oriflamella alkoi uusi rekrytointikampanja! Todella houkutteleva sellainen! Lue lisää Originellistä! Ja kuten kaikki vannoutuneet oriflamelaiset tietävätkin, tästä sarjasta löytyy sekä kasvojen että vartalon hoitoon aivan ihanat herkkutuotteet, jotka (päinvastoin kuin Ecollagen) todellakin houkuttelevat kokeilemaan jo pelkän ulkokuorensa ansiosta. Muhun nää niin uppoo!! Olen pohjimmiltani ehkä ruotsalainen?


And mama is ready to work!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti