7. toukokuuta 2012

Feet Up!


Kuva lainattu


Pian saan kaivella komeroiden kätköistä rantaläpsyt esille, kirmata biitsille ja upottaa varpaani hiekkaan. Hotellilla astelen altaiden reunalla aurinkotuoliin siemailemaan kylmää juotavaa. Jalkojen on oltava nyt iskussa! Jotta jalat olisivat valmiit Kreetan reissua varten, ne vaativat vähän erikoishoitoa. Talven mittaan käpälät ovat olleet nimittäin ihan unholassa. 

Eilen tein saunassa taas jalkakylvyn. Viime aikoina olen harrastanut näitä jalkakylpyjä jo aika tiuhaan. Ne ovat kyllä todella pehmittäneet kovettumia ja jalkojen iho tuntuu kylvyn jälkeen suloisen pehmeältä. On ilo huomata, että kylvyistä on todella apua! Välillä usutan miestäkin lilluttelemaan koppuraisia koipiaan jalkakylpyvedessäni. Hän saattaa salaa suostua siihen.

Feet Up-sarjassa on runsaasti erilaisia jalkavoiteita, joilla viimeistellään pehmeä lopputulos. 

Myös sääret täytyy saada kondikseen ennen hamehulmutteluita. Minun täytyy tunnustaa, että käytin hiljattain höylää ensimmäistä kertaa! Tähän asti olen ajellut itseni surisevalla sheiverillä. Olin oikeasti yllättynyt, kuinka helppoa höylänkin käyttö oli. Olin odottanut kamalaa hinkuttamista, veripisaroita, haavoja ja muutenkin jotenkin vaivalloista operaatiota, mutta suih vaan – ja karvat olivat tipotiessään! Käytin äskettäin saamaani Body Silk-geeliä, jonka ansiosta höylä liukui iholla helposti ja kevyesti. Nyt minulla on niiiiin ihanat silosääret, että voin lämpimästi suositella Body Silk-tuotteita kaikille!

Loppusilauksen teen vasta lähempänä lähtöä. Varpaankynnet vaativat pinkkiä lakkaa. Ehdoton kesä-lempparini on Intensive Pink, jonka mainitsin jo vappuviestissäni. Luotan Oriflame Beauty Crystal Base & Top Cost-lakkaan, joka kiinnittää värin niin pysyvästi, että samoilla lakoilla pärjää mainiosti pitkäänkin!

Mä on niiiiiin valmis lähtöön!

Intensive Pink
Kuva takapihaltamme viime kesältä

2 kommenttia:

  1. Jos haluat vielä paremmin välttää haavoja ja nirhaumia sheivaillessa, suosittelen käyttämään miesten partahöyliä! Ne on oikeasti paljon parempia, terät on lähempänä toisiaan ja yhtään ainutta haavaa en ole itelleni sellasella saanut (toisin kuin yleensä naisten höylällä on yleensä aina polvi tai nilkka auki ja veri vaan roiskuu :D). Ihan näin vinkkinä. ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos vinkistä! Mutta minä vältyin tosiaankin kaikenlaisilta haavoilta ja haavereilta, vaikka olin ekakertalainen :) Eli ilmeisesti hyvin toimivia höyliä olivat nämä Oriflamen tyttöjen höylätkin - mistään muusta mulla ei tosin ole kokemustakaan. + valintaani vaikuttaa merkittävästi se, että nämä ovat väriltään pinkkejä :D Aada keksi, että se höylä olis hyvä pölynimuri barbileikkiin :D

    VastaaPoista