25. toukokuuta 2012

"Näytä mulle, missä sull' on rusketusraijjjat, piirrä ne kartalleeee!"

Olen jo vuosia sitten kokeillut ensimmäistä kertaa itseruskettavaa. Se taisi olla Nivean. Sain järkyttävät laikut käsivarsiini ja jouduin menemään ylioppilasjuhliin pitkähihaisessa. Myöhemmin kokeilin Body Shopin itseruskettavaa suihketta kun kuvittelin sen levittämisen olevan jotenkin iisimpää. No se ei ollut. Rusketin vahingossa joitakin vaatteitani ja sain ihoni jälleen karseaan kuntoon. Luovutin muutamaksi vuodeksi. Viime kesänä kokeilin Doven päivettävää kosteusvoidetta, mutta se taaskin taisi olla liian hailakkaa jopa minunkin kalpealle iholleni.

Sitten päätin jälleen rohkaista mieleni :) Ja nyt, I'm In Love!!! Päätin jo ennen Kreetan matkaa, että kun en kerta reissussa rusketu, niin yritän hankkia vähän väriä pintaan purkista. Valitsin varovaisesti Oriflamen Sun Golden-sarjan sävyttävän itseruskettavan voiteen, joka on oikeastaan kasvoille tarkoitettu, mutta itse levitän sitä myös käsivarsiin, dekoltee-alueelle ja sääriin (kunhan ne ovat kunnolla parantuneet!) Tämä voide antaa kevyesti väriä, mutta ei läheskään niin hentoisesti kuin se viime kesäinen Dove. Juuri sen verran, että ihmiset uskovat minun ruskettuneen matkalla ihan oikeasti ;) Eli ei näytä feikiltä, eikä liiiiiian ruskealta. Kertaakaan ei ole tullut mitään laikkuja tai muita ikäviä yllätyksiä, lopputulos on nätin värinen ja tasainen. Voi että miten iloinen olen tästä löydöstä ja siitä, että uskalsin vielä kokeilla! Olen niiin koukussa! Tätä menee tänä kesänä monta tuubia ja tuskin maltan lopettaa vielä syksylläkään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti