20. kesäkuuta 2012

Perfect as I am

Olen aivan tyystin unohtanut tehdä postauksen Perfect Body -tuotteista, joita käytin jo ennen Kreetan matkaamme ahkerasti.

Otin mittojakin jopa, mutta olen ujo, enkä aio julkaista niitä :D Mitat eivät muuttuneet kovin merkittävästi, vaikka toisaalta en osaa arvioida, mikä tulos olisi ollut merkittävä tällaisilla tuotteilla ilman liikuntaa tai ruokavaliomuutoksia. Muutos oli useimissa paikoissa noin yhden senttimetrin paikkeilla :D Lisäksi minua jäi arveluttamaan, kuinka täsmällisesti osasin suorittaa mittaukset, muistinko tarkalleen, mistä olin edelliskerralla ottanut lukemat. Tämä on minulle ihan uutta, olen ihan aloittelija vielä! Olkaa armollisia! :)

Käytin siis kahdesti päivässä Tight Tummy geeliä, jota suosittelen ehdottomasti ainakin kaikille meille synnyttäneille naisille!! Kun vatsa muistuttaa lähinnä tyhjää nahkareppua tai kasaa pullataikinaa, niin Tight Tummy onnistuu mukavasti palauttamaan vatsan ihon siloisuuden! Tästä tuotteesta pidin!

Aamuisin sipaisin käsivarsiin Upper Arm -geeliä, mikä on ase alleja vastaan. Mun haba on ihan kohtalaisessa kunnossa, joten omalla kohdallani se oli ikään kuin ennaltaehkäisevässä roolissa :)

Iltaisin hinkuttelin ongelma-alueille, eli reisiin, pakaroihin ja lantiolle tehoseerumia pikkuisesta ampullista. Ampulli _näyttää_ pieneltä, mutta tuntuu kuin tuota öljymäistä seerumia vain riittäisi ja riittäisi! Tämä hinkutteluprosessi ei siis ollut mikään pikku sipaisu, vaan ampulli oli todella riittoisa. Itse huomasin parhaiten sen tehonneen jenkkiksiini! Vaikka tässäkään en saanut mittanauhalla mitattuna suuria muutoslukemia, niin peilistä katsottuna jenkkakahvat tuntuivat pienentyvän, olin tyytyväinen tehoon, mutta en siihen kuinka tahmeana piti aina mennä sänkyyn :b

Nyt jatkan täydellisen vartalon metsästystä käyttämällä kiinteyttävää ja siloittavaa selluliittigeeliä.

Kuten huomaatte, Oriflamella on todella monipuolinen kattaus tuotteita, jotka auttavat unelmavartalon löytämisessä. Meillä jokaisella on just täydellinen vartalo, itselläni se on piilossa pömppiksen takana ;) Mutta muistetaan kaiken tämän täydellisyyden tavoittelunkin keskellä nauttia siitä, mitä olemme juuri tänään! Nauttia kesästä ja keskiyönauringosta, laineiden liplatuksesta ja nuotiolla käristetyistä makkaroista, jäätelöstä ja koko elämästä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti