31. heinäkuuta 2012

No niiiiin, näpyt!

Naamani perusteella voisi toisinaan luulla, että olen ikuisessa murrosiässä. No hei, minä olen kuitenkin jo kolkyt, joten finnit voisivat puolestani häippästä koristamaan jonkun teinipojan siloposkia. Akneni ei koskaan ole ollut mikään ihan järkyttävän paha, mutta muutana näppy on naamassa kuitenkin ihan säännöllisesti. Ja kuten aikuisilla tavallista onkin, näpyt eivät lähdekään ihan hetkessä, vaan finnin puhjettua sitä saa ihastella naamassaan viikkotolkulla. Aikuisiällä finnejä minulle taatusti aiheuttavat stressi ja ne hemmetin hormonit tietysti. Pakko myöntää, että ihonpuhdistus on minulla toisinaan myös ihan retuperällä, että eiköhän sekin niitä näppylöitä aiheuta - uskottava kai se on.

Odotin jännityksellä Bio Clinicin uutuus-voiteen testaamista! Voide on tarkoitettu ongelmarasvaiselle aikuiselle iholle ja tuotteesta luvataan paljon; eri ainesosien pitäisi puhdistaa ihohuokosia, vähentää finnien muodostumista sekä häivyttää finnien jättämiä arpia yhden kuukauden käytön jälkeen.


 Kuukausi on kulunut ja tänä aikana minulla on ollut näppylöitä enemmän kuin aikoihin! Täytyy myöntää että olemassaolevat finnit kyllä kuivahtivat nopeampaa kuin yleensä ja kuoriutuivat sitten pois, eikä minun tarvinnut katsella samoja yksilöitä montaa kuukautta putkeen, toisin kuin viime kesänä. Mutta väkisinkin aloin miettiä, miksi finnejä sitten oli niin huomattavan paljon juuuuuri tämän uuden voiteen testauksen aikana? Mistä se johtui? Vastatkaa! Kertokaa minulle!

Käytin voidetta useimmiten vain iltaisin, mutta toisinaan myös aamuisin. Pumppupullo on ihana <3 Ja pidän myös voiteen tuoksusta, toisin kuin poikani ;)

Olen pitänyt Bio Clinicin tuotteita laadukkaina ja hoitavina, ovathan ne arvokkaitakin, mutta nyt uskoni on horjahtamaisillaan, eikö mihinkään tässä maailmassa voi luottaa? Voidetta on jäljellä vielä puolisen pulloa, pitäisikö minun nyt käyttää se loppuun ja katsoa, mitä tapahtuu, vai kannattaisiko minun nimenomaan olla koskematta tähän tököttiin enää? Hirvittävä, hirvittävä dilemma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti