18. syyskuuta 2012

Shame on me!

Kai meillä kaikilla on joku kauneudenhoitoon liittyvä paha tapa? Eikö niin, että on niitä muillakin? Vai olenko minä planeetan ainoa..?

Henkilökohtainen häpeäpilkkuni on ihon puhdistus.

Kehtaankohan edes kertoa enempää.

No menköön.

Minä ihan oikeasti puhdistan päivän liat ja meikit naamaltani ihan surkean laiskasti. Illalla pieni ja nopea vesipesu ja äkkiä peiton alle pötköttämään. Silmämeikinpoistoaine on minulla täysin käyttämättömänä odottamassa hetkeä, jolloin jaksaisin vain ottaa sen esiin. Tosin värjään ripsiäni säännöllisesti, enkä läheskään aina sitten käytä ripsaria, mutta silti. Jos ripsaria käytänkin, niin menen ihan sujuvasti goisimaan pesemättä meikkiä pois ja hoen vain itselleni, että luon kasvoilleni katu-uskottavaa rokkari-lookia sillä tavalla.

Jos joskus oikein intoudun, pesen kasvoni Optimalsin puhdistusemulsiolla, joka on mukavan hellävarainen ja totta kai minun on myönnettävä, että olo on aika ihana sen jälkeen, mutta että sitten jaksaisi vielä jotakin kasvovettä sutia naamaan, niin se on jo ihan liian suuri ponnistus :D

Tiedän. Olen ihan uskomaton :D

MUTTA minä aion tehdä parannuksen! KYLLÄ! Vanhakin hauva oppii uutta ja niin edelleen.
Minä sain eilen semmoset vermeet, että enää ei ole ainakaan tuotteista kiinni :)





Eikö tuo GG:n puhdistusmulsio näytäkin ylelliseltä? Ja sellaiselta ihanalta aikuisten naisten jutulta? Vielä en raaskinut korkata kun edellistä Optimalsiakin nyt _sattuneesta syystä_ on vielä runsaasti jäljellä.

Swedis Spa sen sijaan pääsi heti testiin! TOSIN en malttanut lukea ohjeita kunnolla :D Huomasin vasta nyt, että sitä kai olisi pitänyt levittää kuoritulle iholle. Eikö se nyt ole jo vähän liikaa vaadittu minun kaltaiseltani ihon hoitajalta ;) Minä kokeilin tätä suihkussa normaalien pesujen yhteydessä, eli naamakaan ei ollut aivan kuiva, kuten olisi pitänyt. Ihan 10 minuuttia en malttanut odottaa tuloksia, mutta HEI, MINÄ SENTÄÄN TEIN SEN :) Syväpuhdistava kasvonaamio poistaa epäpuhtauksia ja kuonaa ja tekee taatusti ihmeitä minun iholleni!! Kosteuttikin mukavasti! LUPAAN ottaa tämän tavaksi :) Vaikka joka perjantai :)

TUNNUSTAKAA! Teillä on ihan varmasti omat heikkoutenne, eikö niin? Onhan, pliis, sanokaa että on :)

5 kommenttia:

  1. Naamio löytyy multakin ja tykkään. Meidän täytyy joskus ottaa maskitreffit! ;)

    VastaaPoista
  2. Juuri Oriflamen tähti-illasta kotiutunut. meikit on vielä naamalla. Olin kyllä ajatellut mennä ilman pesua nukkumaan, mutta en taifda kehdata kun samat vermeet sain myös minäö :D Olen juuri samanalainen ihonhoitaja, mutta sitten välillä intoudun liikaa ja vedän överit, eli yhtenä päivä'nä kaikki maailman hoidot, puhdistukset, trimmaukset ja kuorinnat... ja päätän että tämän teen kerran viikossa.... ja menee kuukausia :D no eipä ole tullut meikattua kovinkaan usein enää, mutta rakastuin gg:n hohtavaan voiteeseen. AIVAN IHANA. kiva hehku syksyyn ;O)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Meitä on siis kaksi :D Ja molemmat vielä mitä innokkaimpia Oriflamelaisia :D Suutarin lapsilla ei ole kenkiä ;) NYT IHAN OIEKESTI TSEMPATAAN!!

      Poista
  3. :D pakko ottaa itseään niskasta kiinni :D

    VastaaPoista