16. syyskuuta 2012

The one about dreams and inspiration

Oriflame, oi Oriflame! Minun rakkain harrastukseni jo 1,5 vuoden ajan! Juuri sellainen, johon voi uppoutua, mutta sellainen, joka ei vie liikaa aikaa. Sellainen, jonka tunnen helpoksi, mutta pystyn haastamaan itseäni niin halutessani. Palkitseva. Juuri sopiva minulle!

Voitte arvata, että puhkun intoa nyt kun olen etenemässä Oriflame-urallani! Elämme jännittäviä hetkiä!

Oriflamella edistyminen tapahtuu portaittain. Aluksi voi pompsahtaa edustajasta business classiin, kuten minulle kävi jo silloin kauan sitten. Eteen avautui aina vain enemmän houkuttavia tarjouksia ja mahdollisuuksia.

Nyt olen nousemaisillani tiiminvetäjäksi. Olen onnistunut rekrytoimaan viisi tuttavaani mukaan, he ovat olleet aktiivisia viime jaksolla ja tein aikasta ison tilauksen ;) Pisteet tulivat täyteen ja minulla on nyt yksi kiinnitys tiimin vetoon :) Vielä tarvitaan toinen ihan super-onnistunut jakso, että voisin pinkaista oman tiimini johtajaksi! :)

Minut rekrytoinut Teija on EMONI :) Hän kannustaa minua kaikessa, yllyttää suorastaan! Ja minä olen niin kreisi, että tartun hulluimpiinkin ideoihin :) Keskiviikko-iltana klo. 21 Teija pyöräilee meille, nostaa viinipullon pöytään ja sanoo, että nyt puhutaan siitä tiimivetäjyydestä! Kaksi tuntia myöhemmin olen tekemässä suurta riskitilausta - vain jotta saisin ryhmälleni pisteitä. "Kylhän ne säilyy jos ne ei mee" ;) Onpahan koko suvulle pesuaineita loppuelämän ajaksi :D

Eilen olin mukana innostavasassa Manager Meetingissä Oulussa. Pääsimme kurkistamaan tulevien jaksojen uutuuksia, nautimme hyvästä ruuasta ja loistavasta seurasta, opimme uutta ja joukkomme parhaimmat - kuten minun Teija Emoni - saivat upeita palkintoja suorituksistaan. Jonakin päivänä minäkin haluan astella estradille, saada kukkasia ja kuohuvaa...


PITÄKÄÄ MULLE PEUKKUJA!!

2 kommenttia: