4. helmikuuta 2013

Laukkuja, laukkuja, laukkuja!

Ja vieläpä herkullisen punaisia laukkuja!

Niitä on nyt tarjolla sekä uusille edustajille että meille vanhoille oriflamelaisille, jotka onnistumme rekrtytoimaan jengiä mukaan juuri nyt! :)


Monta sä oot rekrytoinut? Mä oon rekrytoinut nyt kaksi iii-hanaa iiii-hanaa muijaa, joilla on pisteitä ropissut ostoskoriin ihan kiitettävään tahtiin. Yksi varsin potentiaalinen rekry mulla on vielä ässänä hihassa ja hänet säästän ensi jaksolle :) Mutta miten kummassa saan näistä mimmeistä piiskattua irti 110 pisteen tilaukset kaikille kolmella aloitusjaksollaan?! Yksi heistä tavoittelee tuota läppärilaukkua, mutta yksi täytti jo oman tavoitteensa ansaittuaan ensimmäisen jakson edut tässä mahtavassa Demi-kampanjassa, eli läjän Swedish Spa-tuotteita. Ajajaja, nyt mielikuvitusta kehiin!

Ihanaa haastaa itseään, keksiä aina vain uusia tavoitteita, joita kohti kurkottaa! :) Se tuo säpäkkää sutinaa arkisen puurtamisen keskelle. Vaikken kyllä oikeastaan voi väittää elämän olleen turhan arkista viime aikoina. Olin juuri viime lauantaina hauskassa ja juhlallisessa gaalaillassa Oulun Radissonissa nauttimassa herkullisistaa ruoista ja juomista, iltapukujen säihkeestä, nauraa hekottamassa, tanssimassa ja tutustumassa uusiin, huippukivoihin ihmisiin! Minun Teijani palkittiin parhaana tiimivetäjänä alueellamme! Wuhuu! Olen hyvissä käsissä!


Olispa ollu leuhkaa marssia hotelliin tuon punaisen vetolaukun kanssa <3 Se olisi mätsännyt lainaamaani iltapukuunkin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti