14. helmikuuta 2013

Wannabe Smarty


Smarty Susy on niiiiin ihana mimmi, että jokainen meistä varmasti salaa haaveilee olevansa juuri tuollainen Neiti Näpsä! Jaksolla 2 debytoinut tuoksu koukuttaa minut pelkällä mainoksellaan. Rakastan tuota tunnelmaa! Kuvastosta löytyi onneksi vinkit, miten minusta voi tulla yhtä fiksu ja filmaattinen ja vieläpä yhtä hottis! Kopioin tähän nuo loistavat vinkit ja laitan sulkeisiin perään omat mietteeni:
  1. Valitse kiehtova kirja. (Tähän minä pystyn! Minulla on kirjoja. Rakastan ChickLit-kirjallisuutta, mutta olen lukenut myös Dan Brownit ja Raamatun)
  2. Selaa kirjaa hitaasti. Muista laskea silmälasit alas nenälle. (Ahaa! Tässä ei tarvitse oikeastaan edes lukea, selailla vain! Joten kirjan voi valita pelkästään kannen värin perusteella! Onneksi minulla on rillit, joita voin laskea alas nenälle. Tästä pitäisi ottaa kuva!)
  3. Nojaa hänen olkapäähänsä ja kuiskaa, kuinka paljon rakastat kyseistä kirjan kappaletta. (Oho, nyt meni siirappiseksi!)
  4. Varmista, että hän tuntee parfyymisi tuoksun, lähde hitaasti pois hänen viereltään ja vilkaise vielä lähtiessäsi häntä olkasi yli. (Uuuuh, ihana!!)
Tilanne selkeästi vaatii paitsi uuden tuoksun, myös snadin hameen ja ihanan puseron. Pakko päästä kauppaan. Ja pitäisikö minun myös värjätä hiukseni, sopiiko tämä tyyli blondille ollenkaan?!

Ulkonäöltään hajuvesipullo on kaikessa tyttömäisyydessään kerrassaan söpö <3 Ja kas tällaisesta tuoksusta on pohjimmiltaan kyse:

Avaa rakkauden kirja ja vangitse hänen huomionsa. 
Seksikäs houkutteleva huulipuna, 
sokeroidut orvokit ja patsuli 
tekevät tuoksusta täydellisen fiksulle tytölle, 
joka tietää yhden jos toisenkin tavan lukea rivien välistä.

Apua! Minä humallun tuollaisesta tekstistä! Mutta entä sen tuoksu? Minun nenääni se on aluksi jotenkin terävä. Johtuuko se orvokista? En ole mikään kukkaistuoksujen ylin ystävä, vaan sorrun aina mausteisen makeisiin aromeihin :) Tältäkö fiksut tytöt tuoksuvat? Onko tämä älykkyyden hinta? Testasin tuoksua tietysti heti sen saatuani tänään iltapäivällä ja alkureaktio oli todellakin se, että tuoksu tuntui minusta pistävältä. Nyt, kuusi tuntia myöhemmin voin nuuhkia rannettani tyytyväisenä. Nyt tuoksu on saavuttanut pehmeytensä, nyt voin aavistaa seksikkään sokerin ja houkuttelevan huulipunan! 

Arvostelu:
Mainoksen luoma mielikuva 10+
Pullo 9 (Hei minä olen kuitenkin jo kolmekymppinen!)
Tuoksu 7, kohenee tuntien kuluessa.
SUOSITTELEN kukkaistuoksujen kavereille, fiksuille hottismimmeille.

1 kommentti: