7. maaliskuuta 2013

Äitin Oriflamet

Rakkaat lukijat, te Tiedätte, että olen vannoutunut oriflamelainen.
Laajassa valikoimassamme on kuitenkin useita tuotteita, joita en ole välttämättä kokeillut tai ainakaan sen enempää käyttänyt. Siksi on aina hauskaa saada Teija-emolta tuoteboksit lainaan tai päästä oman äipän luokse penkomaan veskin kaappeja :) Se on aina elämys!

Äiti on vanhan liiton oriflamelainen. Hän oli kylän myyntitykki silloin kun minä olin pieni. Jossain vaiheessa hän lopetti, mutta nyt, parikymmentä vuotta myöhemmin, on mami löytänyt tiensä uudelleen Oriflamen pariin minun kauttani. Hän hankkii tuotteita enimmäkseen omaksi ilokseen tai myy niitä pienimuotoisesti omalle äidilleen tai naapureille.

Käyttämämme tuotteet ovat aika erilaisia, siksi on mielenkiintoista viettää viikonloppua mamin hoteissa ja päästä testailemaan hänen suosikkejaan!

En ymmärrä miten äidillä VOI kulua niin tuhoton määrä suihkugeelejä! Itselläni sama purkki saattaa olla käytössä IKUISUUDEN. (kyllä, minäkin käyn suihkussa ja peseydyn - ainakin silloin tällöin). Minulla on ollut käytössäni vaikkapa Sparkle in Paris tai More, mamman suihkussa tuoksuu Milk&Honey tai Discover. Äidin iho kaipaa runsaasti kosteutusta ja hän hankkii itselleen Silk Beauty-tuotteita, joita minä olen käyttänyt taaskin lähinnä käsivoiteen muodossa. Tässä ihan lyhyen vierailun aikana olen bongannut äipällä ainakin kolme Oriflamen käsivoidetta! Eri tuoksuisia tietysti! Kukkaisia ja hedelmäisiä. Liekö intohimoinen uinti-harrastus syynä äipän ihon kuivumiselle.

Kynnet lakkasin aikuisten naisten klassisen punaisella lakalla, minä kun tilailen aina kokeilumielessä graffitteja, vinyylejä tai jotakin kausiluontoisia sävyjä. Niin, tai pinkkiä!

Time Reversing on tietysti äidin suuri rakkaus! Sitä tuntuu kivalta kokeilla. Sipaista ylellistä yövoidetta omille kolmekymppisille kasvoille tai tunnustella, millaista äidin samaisen sarjan silmänympärysvoide on.

Tunnen itseni pikkutytöksi taas. Aivan kuin silloin kaksikymmentävuotta sitten kun kokeilin ensimmäistä kertaa Tender Care-voidetta tai tutkin tuoteboksin kätköistä löytyviä Royal Velvet-tuotteita.

Seikkailu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti