9. huhtikuuta 2012

Wellness Week


Siis voi hertsileijaa sentään! Toukokuinen Kreetan matka on ollut suunnitelmissa jo ikuisuuden, ihan oikeasti päätetty se on ollut jo ainakin puoli vuotta ja varattunakin muutaman kuukauden. Ja koko tämän ajan, minä olen aikonut pudottaa painoani pari kiloa, sillä osaan kyllä uida ilman sitä saamarin uimarengastakin. Mutta ensiksi oli joulu ja sitten kohta syntymäpäivät ja pian sen jälkeen ystävänpäivä, laskiainen ja Runebergin päivä, hiihtoloma ja pääsiäinen. Minä pidän juhlista. Ja kun on juhlat, minä syön hyvin. Arkenakin pitää syödä hyvin, että jaksaa. Nyt minä huomaan, että matkaan on enää kuukausi aikaa, enkä vieläkään ole tehnyt asialle yhtikäs mitään. Viimeiset viikot on siis käytettävä tähän projektiin tehokkaasti! On aika ottaa järeämmät aseet käyttöön! Salaisuuteni tulee olemaan Wellness!

Otan tavoitteekseni nauttia Wellnessiä päivittäin. 1-2 annosta, riippuen omasta olosta, työajoista, siitä mitä meillä on ruokana jne. Viikon kuluttua kerron teille, miltä maistui, miltä tuntui ja ennen kaikkea; Mitä tapahtui!

Urheilusuorituksiin en edelleenkään aio ruveta. Mulla ei oo ehkä aikaa. Eikä verkkareita. Mutta jospa Wellness autaisi minua syömään maltillisemmin ja taltuttamaan järjetöntä sokerinhimoani
Onko edessä pelkkää kidutusta, ällöttäviä litkuja, yökkörefleksejä vai sittenkin virkeämpää fiilistä, makuelämyksiä ja lisää inspiraatiota? Se selviää viikon kuluttua!! 


2 kommenttia:

  1. "Urheilusuorituksiin en edelleenkään aio ruveta. Mulla ei oo ehkä aikaa. Eikä verkkareita." Nauroin ääneen =D Tiedän tunteen, vähän liian hyvin...

    Odotan lisäshakeja saapuvaksi! Mun sortumapaikat on välipalat (superkaloriset) ja liikunnan satunnaisuus. Jos aloittais noista välipaloista ;)

    VastaaPoista
  2. Mullakin välillä ihan naurattaa ja välillä lähinnä itkettää. :D Mulla menee överiksi aina kahvitauolla kun en voi vastustaa pikku herkkupaloja kahvin kera. Tsaijaijai, mutta toisaalta olen kyllä sitä mieltä, että elämästä pitää nauttia! Ja että juuri sokeri on tehnyt minusta näin ihanan ihmisen :D Eli ihan totaalikieltäytyjäksi en koskaan eiokaan ruveta. Jospa onnistuisin pysyttelemään kohtuudessa.... Katosaan, miten käy! :) Tsemppiä!!

    VastaaPoista