23. huhtikuuta 2012

Wonderful Colours!


Oriflamestakin huolimatta meikkiarsenaalini on pysynyt kohtuuden rajoissa. Minulla on muutamat vakkarijutut, jotka on pakko tehdä aina ennen lähtöä, mutta en siis käytä meikkaamiseen tuhottoman paljoa aikaa tai rahaa.

Yksi heikkous minulla kuitenkin on; Huulipunat. Huulipuna on lempimeikkini! Useimmiten töihin laitan jotakin vähän hillitympää punaa, mutta en minä sielläkään arastele – joskus tykkään laittaa vähän näyttävämpääkin sävyä. Laukussa kulkee mukana aina puna tai pari. Viime aikoina siellä ovat olleet GG:n rubiinihuulipuna sekä kimaltavainen Power Shine. Ihania molemmat! Voitte siis arvata, että kun Originelli postitti minulle kuusi uutuus-huulipunaa, olin enemmän kuin innoissani! Sain testattavakseni Wonder Colour Lustre kiiltohuulipunat.

Värit ovat rohkeita ja näyttäviä, ei mitään ujon tytön punia, joita voisi käyttää salaa äidiltä. Näistä löytyy valikoimaa kaupungille, töihin ja bileisiin. Varmasti myös joihinkin angsti-gootti-seremonioihinkin – aika kattava setti siis!

Villit pinkit Dazzling Rose, Sparkling Pink ja Radiant Pink näyttävät heti minun omimmalta tyyliltäni - siltä mihin olen tottunut. Yllättävää, että näiden kolmen käyttö on oikeastaan jäänytkin aika vähälle. Onkohan minun pinkki kausi vihdoin väistymässä? Nämä pinkit pakkaan kuitenkin ehdottomasti mukaan Kreikkaan ja käytän taatusti sitten kesempänä mekkosten ja pikku kenkuleiden kanssa.
Useimmiten töihin lähtiessäni valitsen Glowing Coral-sävyn. Yhtäkkiä tunnen itseni aikuiseksi. Hienoksi rouvaksi. Jopa vanhaksi naiseksi hunningolla. Olenhan minä aina teoriassa tiennyt, että vaalean ihon kaveriksi passaa punainen puna, mutten ole koskaan omistanut tällaista kunnon punaista! Ihanaa! Tätä käytän paljon!
Lauantaina kun lähdemme miehen kanssa kaksistaan shoppailemaan ja keskiviikkona kun menen illallisille railakkaiden ystävieni seurassa, kokeilen myös vähän railakkaampaa Shimmering Cloveria
Jään vielä häkeltyneenä hämmästelemään Luminous Plum-huulipunaa. Tätä en käytä julkisilla paikoilla. Ehkä sitten jos minut kutsutaan niihin angsti-gootti-hautajaisiin.  

Todellisuudessa tämä Glowing Coral on punaisempi kuin miltä se ruudulla näyttää.

Ihana <3 Shimmering Clover


Myös tämä Luminous Plum on luonnossa vieläkin voimakkaamman värinen, vai vääristääkö mun monitori...?

Dazzling Rose


Radiant Pink


 Sparkling Pink


"Upeat värisävyt ja uskomattoman kaunis helmiäiskiilto. Wonder Colour -huulipunan juhlavuoden erikoissävyt sisältävät mica-pigmenttejä, jotka antavat huulipunaan täydellisen väriloiston. Juhlavuoden erikoiserä on myynnissä jaksot 5-17/2012. 4  g."









 Shimmering Clover mätsää täydellisesti lemparihuivini kanssa ja Luminous Plum on oikeasti todella tumma.

2 kommenttia:

  1. Mä vähän petyin Glowing Coral -sävyyn :( Kuvassa se näytti todella kauniin "koralliselta", jopa reippaasti oranssiin menevältä, mutta todellisuudessa on huomattavasti punaisempi. Mutta ihan kiva sävy kuitenkin. Tuota Shimmering Cloveria mietin myös ja se kyllä näyttää tuossa kasvokuvassa tosi hyvältä sävyltä. Ehkä pitää parannella Glowing Coralin tuottamaa pettymystä tilaamalla tuo Shimmering Clover itsellenikin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo, totta! Ei se tosiaan mikään oranssi ole - se on ihan punainen. Minua tuo punainen miellytti, mutta ei se tosiaan ole yhtään sen värinen kuin tuo pikkuinen kuva antaisi ymmärtää. Aika arpapeliä on huulipunien tilaaminen ilman testeriä. Tilaa ihmeessä toi Shimmering Clover! Se on kiva! Pitäisköhän mun ottaa kasvokuva jokaisen sävyn kanssa jos niistä olisi helpompi nähdä todelliset värit :)

      Poista